Noves instruccions per a les pràctiques externes a conseqüència del Covid-19

D'acord amb la Resolució rectoral de la Universitat d'Alacant de 13 de març 2020, es van adoptar mesures preventives i recomanacions de salut pública relatives a la comunitat universitària a conseqüència de la situació, evolució i perspectives de la COVID-19 i la suspensió de l'activitat docent presencial de manera indefinida des del dilluns 16 de març, la qual cosa ha implicat la suspensió de l'assistència del nostre alumnat a les entitats en les quals estan realitzant les seues pràctiques externes presencials.

En el següent enllaç s'amplia la informació de les conseqüències acadèmiques de la suspensió i cancel·lació de les pràctiques externes:

Pràctiques en Empresa