processos de selecció i formació d'Uria & Menendez

1.- Pràctiques d'estiu

Procés de selecció dirigit als alumnes dels dos últims anys de Dret que sol·liciten realitzar pràctiques durant el curs o a l'estiu en el Despatx.

Aquest procés consisteix en:

Una prova d'anglès general i una redacció en castellà.
Una entrevista amb un soci o counsel del despatx (amb la resolució prèvia d'un cas pràctic de Dret civil i/o mercantil) para els que superen la primera fase del procés.

2.- Pràctiques d'accés a l'advocacia i pla de carrera en UM

Procés de selecció dirigit als alumnes de Grau que estiguen cursant o tinguen previst cursar el Màster d'Accés a l'Advocacia, per a realitzar les pràctiques del Màster en Uría Menéndez i seguir com a advocats en el despatx una vegada superada la prova d'avaluació de l'aptitud professional.

El procés de selecció està estructurat de la següent forma:

· Prova tipus test de coneixements jurídics.
· Prova d'anglès general.
· Prova de redacció en castellà sobre un tema d'actualitat.
· Casos pràctics opcionals.
. Dret Administratiu, Comunitari, Laboral, Marítim, Medi ambient, Tributari i Urbanisme.

Entrevistes personals amb socis o counsels d'Uría Menéndez (amb la resolució prèvia d'un cas pràctic de Dret civil i/o mercantil)

3.-Incorporació com a advocat de primer any o associat junior

Procés de selecció per a recentment Llicenciats i Graduats col·legiats com a advocats.

El procés de selecció està estructurat de la següent forma:

· Prova tipus test de coneixements jurídics.
· Prova d'anglès general.
· Prova de redacció en castellà sobre un tema d'actualitat.
· Casos pràctics opcionals.
o Dret Administratiu, Comunitari, Laboral, Marítim, Medi ambient, Tributari i Urbanisme.

Entrevistes personals amb socis i counsels d'Uría Menéndez (amb la resolució prèvia d'un cas pràctic de Dret civil i/o mercantil).

Fullet informatiu

Més informació en la pàgina web: http://www.uria.com/es/index.html

Pràctiques en Empresa