Accions de qualitat de la Facultat de Dret

President: Jaume Ferrer Lloret (Degà).

Secretari: José Miguel Beltrán Castellanos (Secretari).

Coordinadora de Qualitat: Carmen García Mirete (Vicedegana de Qualitat i Innovació Docent).

Coordinadors de titulacions oficials:

• Yolanda Martínez Muñoz (Vicedegana d'Ordenació Acadèmica i Estudis. Coordinadora del Grau en Gestió i Administració Pública)
  • María Belén Rizo Gómez (Vicedegana de Postgrau)
  • Carolina Blasco Jover (Vicedegana de Professorat. Coordinadora del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans)
  • Plans Cabedo Serna (Vicedegana de Polítiques d'Igualtat i Inclusió. Coordinadora del Grau en Dret i Doble Grau en DADE)
  • Altea Asensi Meras (Vicedegana d'Alumnat i Pràctiques Externes)
  • Jorge Urbaneja Cillán (Vicedegà de Mobilitat i Projecció Internacional. Coordinador del Grau en Relacions Internacionals i del Doble Grau en DERRII)
  • Clara Moya Guillem (Vicedegana d'Extensió Universitària, Cultura i Promoció Lingüística. Coordinadora del Grau en Criminologia i del Doble Grau en DECRIM)
  • Magdalena Martínez Almira (Catedràtica d'Història del Dret).
  • Carmen Viqueira Pérez (Professora Titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social).
  • Mar Esquembre Valdes (Professora Titular de Dret Constitucional).
  • Germán València (Coordinador del Màster de Dret Ambiental i Sostenibilitat).
  • Natalia Sánchez-Moraleda Vilches (Coordinadora del Màster Universitari en Investigació Criminal i Ciències Forenses).
  • Cristina Berenguer Albaladejo (Ccoordinadora de qualitat del Màster Universitari en Dret de Danys).
  • Francisco José Abellán Contreras (Coordinador adjunt de Qualitat).
Estudiants:
  • Rafael Lido Flores