Accions de qualitat de la Facultat de Dret

Comissió de Garantia Interna de Qualitat

Composició de la Comissió

President: Pedro J. Femenía López (Degà).

Secretari: Mercedes Ortiz García (Secretari).

Coordinadora de Qualitat: Ainhoa Lasa López (Vicedegana de Qualitat i Polítiques d'Igualtat).

Coordinadors de titulacions oficials:

• Luis Alfonso Martínez Giner (Vicedegà d'Ordenació Acadèmica i Estudis).
  • Natalia Sánchez-Moraleda Vilches (Vicedegana de Criminologia i DECRIM).
  • Ainhoa Lasa López (Vicedegana de Qualitat i Polítiques d'Igualtat i coordinadora del Grau en Gestió i Administració Pública ).
  • Áurea Ramos Maestre (Vicedegana d'Alumnat i coordinadora dels graus de Dret i DADE).
  • Aurelio López-Tarruella Martínez (Vicedegà de Postgrau, coordinador del Màster Universitari en Gestió Administrativa i Coordinador del Màster Universitari en Advocacia).
  • David Montoya Medina (Vicedegà de Cultura i coordinador del grau en Relacions Laborals i Recursos Humans)
  • Jorge Moya Ballester (Vicedegà de Pràctiques i Mobilitat)
  • Magdalena Martínez Almira (Catedràtica d'Història del Dret).
  • Carmen Viqueira Pérez (Professora Titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social).
  • Mar Esquembre Valdes (Professora Titular de Dret Constitucional).
  • Germán València (Coordinador del Màster de Dret Ambiental i Sostenibilitat).
  • Cristina Fernández Pacheco-Estrata (Coordinadora del Màster Universitari en Recerca Criminal i Ciències Forenses).
  • Nuria Martínez Martínez (Ccoordinadora de qualitat del Màster Universitari en Dret de Danys).
  • Miguel Basterra Hernández (Coordinador adjunt de Qualitat)

Estudiants:

• Ángel Brotons Orts