Seminari Interdisciplinari de la Facultat de Dret

OBJECTIU
L'objectiu del seminari és l'intercanvi de coneixements entre investigadors de diferents disciplines i el foment d'actituds i hàbits intel·lectuals de discussió oberta.

DESENVOLUPAMENT DE LES SESSIONS
En cada sessió el ponent disposarà d'un màxim de 30 minuts per a presentar el tema sobre el qual desitge discutir. Des de la coordinació del seminari es remetrà als participants, amb suficient antelació, el text presentat pel ponent (si ho hi haguera) i s'avisarà de qualsevol incidència.

PARTICIPANTS

El seminari, que és obert, està especialment orientat a professors joves de la facultat de Dret.

FREQÜÈNCIA, HORARI I LLOC DE CELEBRACIÓ

Les sessions se celebraran el TERCER divendres lectiu de cada mes, en horari de 13 a 15 hores i en el lloc que es determine per a cada sessió

ALTA PER A INFORMACIÓ MENSUAL
Enviant mail a l'adreça clara.mg@ua.es quedaràs inclòs/a en un llistat de professors i professores al que s'enviarà mensualment la informació relativa a la sessió corresponent del Seminari, el ponent i el text proposat per al debat.

CERTIFICACIONS
Si estàs interessat/a a obtenir una certificació d'assistència a les sessions o de presentació de ponències podràs sol·licitar-ho enviant un correu electrònic a: dega.dret@ua.es

COORDINADORS

Macario Alemany (macario.alemany@ua.es; Ext.: 9516)