Crides de llista d'espera Faculteu de Dret

¿Has oblidat la teua posició en la llista d'espera? punxa ací

IMPORTANT: Si apareixes en la llista de crides i vols matricular-te, has de formalitzar en el dia d'avui la teua matrícula, segons el procediment descrit a continuació. Si no et matricules en el dia d'avui perdràs la teua plaça.

SI NO HAS OBTINGUT PLAZA, i segueixes interessat a matricular-te en l'estudi, el dia 24 de juliol has d'emplenar el formulari de permanència en llista d'espera, ja que de no fer-ho no continuaràs en la nova llista d'espera que es confeccionarà amb les sol·licituds rebudes. La posició en la nova llista d'espera podrà consultar-se a partir de l'1 d'agost.
Formulari permanència llesta d'espera

El procediment per a formalitzar la matrícula és el següent:

1º - Consultar en aquesta pàgina, a partir de les 9 del matí, les crides de llista d'espera.

2º - Si has obtingut plaça en la crida de la teua titulació i contingent, i vas facilitar el teu nombre de mòbil i correu electrònic en preinscripció, rebràs un sms i un correu electrònic amb les instruccions per a poder realitzar la matrícula.

Si t'havies matriculat en un altre grau de la Universitat d'Alacant, has de posar-te en contacte amb el centre al que pertany l'estudi per a sol·licitar l'anul·lació.

3º - Entrar en UACloud Campus Virtual amb les dades d'accés que hauràs rebut i formalitzar la matrícula.

4º - Pots consultar més informació sobre el procediment de matrícula, pagaments i documentació en aquest enllaç: més informació

5º - Per a posar-te en contacte amb la secretaria de la Facultat pots fer-ho mitjançant el sistema de Contacta amb nosaltres:

Crides de llista d'espera

DRET

General De l'1 al 80
Titulats L'1

DRET-ADE (DADE)

General De l'1 al 40

DRET-CRIMINOLOGIA (DECRIM)

GENERAL De l'1 a l'11

GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

Han quedat places vacants en aquesta titulació. Els interessats poden passar per la Secretaria per a formalitzar la seua matrícula.

CRIMINOLOGIA - GRUP PRESENCIAL

GENERAL De l'1 al 50

L'alumnat de nou ingrés que ha sigut admès per moviment de llista d'espera en alguna de les dues modalitats del GRAU EN CRIMINOLOGIA (online o presencial) i ja estava matriculat en l'altra modalitat (online o presencial) haurà de primer SOL·LICITAR a través d'aquest formulari el canvi de modalitat i posteriorment accedir de nou a la seua matrícula.

CRIMINOLOGIA - GRUP ONLINE

GENERAL De l'1 al 40

RELACIONS LABORALS I RECURSOS HUMANS

General De l'1 al 21