Informació sobre preinscripció i matrícula

Sobre Virtual

Si estàs interessat a cursar estudis de la Facultat de Dret en el pròxim curs acadèmic 2017-18, pots trobar tota la informació necessària, segons el teu cas:

GRAU

VULL INICIAR ESTUDIS

1. Si anteriorment no has estat matriculat en la titulació que vols cursar, has de realitzar la preinscripció per a sol·licitar plaça: PREINSCRIPCIÓ.

• Si vas superar les proves per a majors de 25 anys en el curs acadèmic 1998/99 o anteriors podràs matricular-te en la tiulación per a la qual vas superar l'accés, directament en la secretaria de la Facultat sense fer preinscripció.

2. Si has obtingut plaça per a estudis de grau en preinscripció, podràs matricular-te en la titulació corresponent:

JA SÓC ALUMNE/A DE LA FACULTAT I VULL CONTINUAR ELS MEUS ESTUDIS

1. Si et vas matricular en el curs 2016-17 rebràs a la fi de juliol un correu electrònic amb informació sobre la teua cita personal de matrícula, que també podràs consultar a través d'UACloud, app "Matrícula":

2. Si ja eres alumne de la Facultat però no et vas matricular en el curs 2016-17, podràs realitzar la matrícula segons el següent procediment: REPRENDRE estudis.

3.-Per a l'adaptació dels títols a extingir als nous títols de grau: informació sobre ADAPTACIÓ.

HE INICIAT ESTUDIS EN UN ALTRE CENTRE I VULL CONTINUAR-LOS EN LA FACULTAT DE DRET

1. Per a estudis de grau, has de realitzar la preinscripció per a sol·licitar plaça: PREINSCRIPCIÓ.

Si obtens plaça podràs realitzar la MATRÍCULA i sol·licitar el reconeixement / transferència dels crèdits ja superats.

2. Per a estudis en extinció, ja no és possible sol·licitar la continuació d'estudis per trasllat.

MASTER

VULL INICIAR ESTUDIS

2. Si has obtingut plaça per a estudis de master en preinscripció, podràs matricular-te en la titulació corresponent:

JA SÓC ALUMNE/A DE LA FACULTAT I VULL CONTINUAR ELS MEUS ESTUDIS

Per a estudis de master, has de realitzar la preinscripció per a sol·licitar plaça: PREINSCRIPCIÓ

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464