Crides de llista d'espera Faculteu de Dret

CRIDES DE LLISTA D'ESPERA 18 DE JULIO DE 2019

FACULTAT DE DRET

¿Has oblidat la teua posició en la llista d'espera? punxa ací

IMPORTANT: Si apareixes en la llista de crides i vols matricular-te, has de formalitzar la teua matrícula el dia 18 de juliol de 2019, segons el procediment descrit a continuació. Si no et matricules en aqueix dia perdràs la teua plaça.

SI NO HAS OBTINGUT PLAZA, i segueixes interessat a matricular-te en l'estudi, el dia 19 de juliol has d'emplenar el formulari de permanència en llista d'espera, ja que de no fer-ho no continuaràs en la nova llista d'espera que es confeccionarà amb les sol·licituds rebudes. La posició en la nova llista d'espera podrà consultar-se a partir del 21 de juliol.
Formulari permanència llesta d'espera

El procediment per a formalitzar la matrícula és el següent:

1º - Consultar en aquesta pàgina, a partir de les 9 del matí del dia 18 de juliol, les crides de llista d'espera.

2º - Si has obtingut plaça en la crida de la teua titulació i contingent, i vas facilitar el teu nombre de mòbil i correu electrònic en preinscripció, rebràs un sms i un correu electrònic amb les instruccions per a poder realitzar la matrícula, a partír de les 9 del matí del dia 18 de juliol.

Si t'havies matriculat en un altre grau de la Universitat d'Alacant, has de posar-te en contacte amb el centre al que pertany l'estudi per a sol·licitar l'anul·lació.

3º - Entrar en UACloud amb les dades d'accés que hauràs rebut i formalitzar la matrícula.

4º - Pots consultar més informació sobre el procediment de matrícula, pagaments i documentació en aquest enllaç: més informació

5º - Per a posar-te en contacte amb la secretaria de la Facultat pots fer-ho mitjançant el sistema de Contacta amb nosaltres:

RELACIONS INTERNACIONALS

General De l'1 al 30

DRET

General De l'1 al 100 *

* Només queden places vacants en els següents grups:

- Grup 3, amb horari de matí i docència en valencià.

- Grup 10 (LLAURA, Alt Rendiment Acadèmic), amb horari de matí i docència en alguna assignatura en anglès.

- Grup 5, amb horari de vesprada i docència en castellà

- Grup 6, amb horari de vesprada i docència en castellà

DRET-ADE (DADE)

De l'1 al 20*

* Només queden places vacants en el grup 52 amb horari de vesprada i docència en castellà.

DRET-CRIMINOLOGIA (DECRIM)

GENERAL De l'1 al 20*
TITULATS Elº n 1*

GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

Han quedat places vacants en aquesta titulació. Els interessats poden passar per la Secretaria per a formalitzar la seua matrícula.

CRIMINOLOGIA - GRUP PRESENCIAL

GENERAL De l'1 al 80*

L'alumnat de nou ingrés que ha sigut admès per moviment de llista d'espera en el GRAU EN CRIMINOLOGIA MODALITAT PRESENCIAL i ja estava matriculat en la MODALITAT ONLINE haurà de tornar a accedir a formalitzar la seua matrícula en els grups presencials.

CRIMINOLOGIA - GRUP ONLINE

GENERAL De l'1 al 38