Crides de llista d'espera Faculteu de Dret

CRIDES DE LLISTA D'ESPERA 4 D'AGOST DE 2020

FACULTAT DE DRET

¿Has oblidat la teua posició en la llista d'espera? punxa ací

IMPORTANT: Si apareixes en la llista de crides i vols matricular-te, has de formalitzar la teua matrícula el dia 4 d'agost de 2020, segons el procediment descrit a continuació. Si no et matricules en aqueix dia perdràs la teua plaça.

SI NO HAS OBTINGUT PLAÇA el dia 4 d'agost, i segueixes interessat a matricular-te en l'estudi i queden places vacants. Si no et matricules en aqueix dia perdràs la plaça.

Si finalitzat els moviments de llista d'espera, es produeix alguna vacant, s'enviarà, per rigorós ordre de llista d'espera, un sms i un e-mail al següent de la llista. Pots consultar l'estat de la llista en aquest enllaç.

El procediment per a formalitzar la matrícula és el següent:

1º - Consultar en aquesta pàgina, a partir de les 9 del matí del dia 4 d'agost de 2020, les crides de llista d'espera.

2º - Si has obtingut plaça en la crida de la teua titulació i contingent, i vas facilitar el teu número de mòbil i correu electrònic en preinscripció, rebràs un sms i un correu electrònic amb les instruccions per a poder realitzar la matrícula, a partír de les 9 del matí del dia 4 d'agost.

Si t'havies matriculat en un altre grau de la Universitat d'Alacant, has de posar-te en contacte amb el centre al qual pertany l'estudi per a sol·licitar l'anul·lació.

3º - Entrar en UACloud amb les dades d'accés que hauràs rebut i formalitzar la matrícula.

4º - Pots consultar més informació sobre el procediment de matrícula, pagaments i documentació en aquest enllaç: més informació

5º - Per a posar-te en contacte amb la secretaria de la Facultat pots fer-ho mitjançant el sistema de Contacta amb nosaltres:

RELACIONS INTERNACIONALS

General Del 12 al 22

DRET-RELACIONS INTERNACIONALS (DERRII)

General Del 16 al 26

DRET

GENERAL Del 51 al 99
TITULATS El 3

DRET-ADE (DADE)

GENERAL Del 26 al 45

DRET-CRIMINOLOGIA (DECRIM)

General Del 21 al 31

GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

CRIMINOLOGIA - GRUP PRESENCIAL

General Del 51 al 76

L'alumnat de nou ingrés que ha sigut admès per moviment de llista d'espera en el GRAU DE CRIMINOLOGIA MODALITAT PRESENCIAL i ja estava matriculat en la MODALITAT ONLINE haurà de tornar a accedir a formalitzar la seua matrícula en els grups presencials.

CRIMINOLOGIA - GRUP ONLINE

General Del 31 al 41