• Facultat de Dret

excepcion a normativa de permanència per a alumnes amb discapacitat

Els i les estudiants que tinguen una discapacitat dins de l'àmbit d'aplicació del Reial decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social, i tinguen dificultats per a finalitzar els estudis que cursen en la UA per l'aplicació de la norma de Permanència al punt IV.4; podran sol·licitar al Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació una ampliació del numere de matrícules per a superar alguna assignatura. Aquest vicerectorat vist l'expedient acadèmic i personal de l'estudiant resoldrà de forma motivada aquesta sol·licitud.