Acarament i compulsa de documentació

• Si has d'aportar documentació a aquesta secretaria pots:
    1. Lliurar una fotocòpia per al seu acarament. Has de presentar el document original juntament amb una fotocòpia i després de comprovar l'autenticitat de la còpia, et retornem l'original, sense pagament de taxes.
    2. Aportar una còpia legalment compulsada (per un notari o per l'organisme que va expedir el document original).
    3. En el cas de documents estrangers, si les fotocòpies estigueren ja acarades i legalitzades per les representacions diplomàtiques o consulars d'Espanya en el país d'on procedisca el document, no serà necessària la presentació simultània de l'original.
  • Si vols presentar documentació d'aquesta secretaria en una unitat externa a la Universitat d'Alacant:

Únicament podem compulsar els documents expedits per aquesta secretaria de centre. Les compulses tenen una taxa per a l'any acadèmic 2013/14 de 10,69 € per cada document, segons el Decret de Taxes de la Generalitat Valenciana.