Ampliacio de matricula per a assignatures del segon semestre

TERMINI

La matrícula es podrà realitzar en Campus Virtual, sense cita prèvia, 23 al 25 de gener de 2018.

CARACTERÍSTIQUES

• En aquest període només podrà afegir assignatures del segon semestre l'alumnat matriculat d'estudis oficials en el curs acadèmic 2017-18, és a dir que al juliol o setembre ja s'haja matriculat de les assignatures necessàries per a complir la normativa de permanència.

• Una vegada es valide la matrícula, no es podran modificar les assignatures matriculades ni canviar de grup; tan sols es podran afegir assignatures noves.

PAGAMENT DE TAXES

• Si vas sol·licitar el pagament en un rebut únic en efectiu, l'import de l'ampliació de la matrícula de les assignatures del segon semestre s'arreplegarà en un rebut independent i s'haurà d'abonar en efectiu, amb venciment 31 de gener. Més informació sobre les taxes acadèmiques.

• Si vas sol·licitar el pagament fraccionat amb domiciliació bancària, l'import de l'ampliació de la matrícula s'afegirà als rebuts dels terminis 3 i 4, amb venciments 15/02/2018 i 17/04/2018.

L'impagament de qualsevol rebut comportarà l'anul·lació total de la matrícula, no solament de les assignatures matriculades en aquest període.

INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

1- Durant aquest període podràs ampliar la teua matrícula amb assignatures del segon semestre en funció de les places disponibles en cada grup.

2- Has de comprovar, per a les assignatures que vulgues, en quins grups hi ha places disponibles abans de fer la matrícula ja que no s'obri termini per a sol·licitar canvi de grup de les assignatures de segon semestre.

3- Si vols ampliar matrícula i no apareix cap grup disponible, has de dirigir-te a la secretaria de la facultat.

4- Si vols amplizar matrícula en el grup LLAURA (només per a alumnes matriculats de totes les assignatures d'aqueix grup) has de dirigir-te a la secretaria de la facultat.

5- Si has superat assignatures en el primer semestre per a poder matricular-te en el treball de finalització de grau i encara no consta la qualificació en el teu expedient, has de formalitzar la matrícula en el treball fi de grau directament en secretaria.