Sol·licitud de certificats de la Facultat de Dret

Descripció

La informació relativa a l'expedient acadèmic de l'alumne es pot facilitar mitjançant:

1.- Fitxa informativa. Aquest document només té valor informatiu.

2.- Certificat acadèmic personal. Existeixen tres tipus de certificats:
  1. Certificat acadèmic personal complet.
  2. Certificat acadèmic personal resumit (només assignatures superades).
  3. Certificat per a la renovació del Títol de Família Nombrosa (exempt de taxes).

Terminis d'expedició

• La fitxa informativa serà expedida, prèvia presentació del DNI/NIE/Passaport o TIU, en el moment de la sol·licitud. També es pot descarregar de Campus Virtual, des del menú Secretaria --> Forme expedient --> Fitxa Informativa.
  • Els certificats acadèmics personals sol·licitats a través de Campus Virtual estaran disponibles per a l'alumne en el seu campus virtual en els següents terminis:

- Si realitza el pagament mitjançant targeta bancària, podrà descarregar el certificat des de la seu electrònica de la UA als pocs minuts de realitzar el pagament.

- Si realitza el pagament en una entitat bancària, podrà descarregar el certificat des de la seu electrònica de la UA, s'enviarà un correu electrònic al sol·licitant quan el certificat estiga disponible (aproximadament, l'endemà al pagament).

• Els certificats acadèmics personals sol·licitats a la Secretaria es lliuraran en el termini de 2 dies hàbils explicats a partir de l'endemà a la seua sol·licitud, atès que ha de portar les signatures originals del Secretari i de l'Administrador Delegat del Centre.

L'expedició de la fitxa informativa és gratuïta.

Els certificats acadèmics personals requereixen el pagament de taxes públiques. Aquestes taxes varien cada any en funció del que establisca anualment el Decret de Taxes de la Generalitat Valenciana.

Pots consultar les taxes d'aquest curs en aquest enllaç.

Descomptes

• Es podran aplicar a l'import de les taxes públiques els següents descomptes, prèvia presentació de la documentació justificativa:

• Família Nombrosa General (50%). Has de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del títol actualitzat de família nombrosa.
    • Família Nombrosa Especial (100%). Has de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del títol actualitzat de família nombrosa.
    • Alumnat discapacitat: Original i fotocòpia, per a la seua acare, del certificat que acredite que està afectat per una discapacitat igual o superior al 33%.
    • Mata de bandes armades o elements terroristes (100%). Has de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del certificat del Ministeri de Defensa que acredite tal situació.

Procediment de sol·licitud

Pots sol·licitar un certificat acadèmic personal pels següents mitjans:

• Mitjançant Campus Virtual, accedint a la sol·licitud de certificats de la seu electrònica de la UA.
  • En la secretaria administrativa de la Facultat de Dret mitjançant l'imprès que et facilitarem i que també pots obtenir ací: Disquet
  • A través del següent formulari web:

IMPORTANT
Si eres alumne del programa de DADE dels estudis en extinció, pots obtenir els certificats de la Llicenciatura en Dret i de la Llicenciatura en ADE amb un únic pagament. Si realitzes la sol·licitud mitjançant la seu electrònica, hauràs de realitzar la sol·licitud d'un dels estudis i pagar el rebut corresponent. Després, fer la sol·licitud de l'altre estudi i NO pagar el rebut. Finalment, hauràs d'enviar-nos un correu electrònic indicant el teu nom i DNI i que has sol·licitat mitjançant seu electrònica els dos certificats de DADE.
Si sol·licites el certificat en Secretaria o mitjançant formulari web, has d'especificar que eres alumne dels estudis en extinció de DADE perquè t'emetem els dos certificats.

Procediment de lliurament

• Si has sol·licitat el certificat en el teu Campus Virtual i ho has pagat amb targeta bancària, podràs descarregar-ho al teu ordinador des de la carpeta del ciutadà als pocs minuts de realitzar el pagament. Si realitzes el pagament en una entitat bancària, se t'enviarà un correu electrònic quan el certificat estiga disponible (aproximadament, l'endemà al pagament).

IMPORTANT
Si sol·licites el certificat a través de Campus Virtual, una vegada pagat ho descarregues de la seu electrònica de la UA al teu ordinador, i aquest document té exactament la mateixa validesa que el certificat que es lliura en Secretaria. Per tant, no és necessari que et persones en Secretaria ni per a sol·licitar-ho ni per a arreplegar-ho, per la qual cosa et pots evitar desplaçaments i esperes innecessàries.

• Si has sol·licitat el certificat en la secretaria administrativa de la Facultat, en el moment que emplenes la sol·licitud et donarem el rebut de taxes i previ pagament, podràs arreplegar el certificat dos dies hàbils després de sol·licitar-ho.

• Si ho has sol·licitat a través del formulari web, podràs personar-te en la secretaria administrativa de la Facultat dos dies hàbils després de sol·licitar-ho a fi d'arreplegar-ho (previ pagament del rebut de taxes que et lliurarem en aqueix moment). Si ho prefereixes pots indicar en el formulari que et remetem el rebut de taxes en arxiu PDF al teu e-mail de la Universitat d'Alacant.

Per a poder arreplegar el certificat és necessari que vingues proveït del teu DNI i del rebut de taxes pagat.

Et recordem que aquests certificats són personals i solament es lliuren a l'interessat. En el cas que no pugues desplaçar-te personalment podràs habilitar a una altra persona per a realitzar el tràmit mitjançant autorització expressa signada per tu, adjuntant-li fotocòpia del teu DNI i del DNI de la persona autoritzada (Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal).
Pots obtenir un model d'autorització ací: Disquet

Advertiment:
NO ES LLIURARÀ CAP CERTIFICAT SI FALTA ALGUN DELS DOCUMENTS CITATS ANTERIORMENT (Rebut, autorització o DNI).