Sol·licitud del Suplement Europeu al Títol (SET)

Què és el Suplement Europeu al Títol?

El Suplement Europeu al Títol (SET) és el document que acompanya cadascun dels títols universitaris de caràcter oficial i validesa en tot el territori nacional, amb la informació unificada, personalitzada per a cada titulat universitari, sobre els estudis cursats, els resultats obtinguts, les capacitats professionals adquirides i el nivell de la seua titulació en el sistema nacional d'educació superior.

El seu objectiu fonamental és facilitar el reconeixement del teu currículum acadèmic en empreses i institucions nacionals i estrangeres, aportant una visió més àmplia del teu perfil professional, per açò et resultarà de gran utilitat en el mercat laboral.

Qui pot sol·licitar-lo?

Actualment només es podrà sol·licitar l'expedició del SET per als actuals estudis de 1r i 2n cicle (Diplomat, Arquitecte Tècnic, Enginyer Tècnic, Llicenciat, Arquitecte i Enginyer).

El Set es podrà expedir a tots els alumnes que hagen sol·licitat el seu títol universitari a partir de l'entrada en vigor del RD 1044/2003 d'1 d'agost (curs acadèmic 2002-03, inclusivament, el pla d'estudis cursat del qual estiga en vigor a data 12-9-2003), sempre que el seu pla d'estudis estiga estructurat en crèdits.

Com se sol·licita?

Actualment i des del curs 2010/11, el SET se sol·licita juntament amb l'expedició del Títol acadèmic. Per a aquests alumnes, el lliurament del SET es realitzarà en el mateix acte en què arrepleguen el Títol acadèmic.

Si vas sol·licitar el títol amb anterioritat al curs 2010/11 pots sol·licitar el SET:

1. En la secretaria, presentant el DNI/NIE/Passaport i la Sol·licitud del SETemplenada i signada.
    2. Enviant un email a titulos.dret@ua.es, adjuntant escanejats el DNI/NIE/Passaport i la Sol·licitud del SET emplenada i signada.

Et lliurarem el rebut de les taxes del SET i una vegada abonat remetrem la documentació al Negociat de Títols per a la seua tramitació.

El Negociat de Títols es posarà en contacte amb tu quan estiga disponible i podràs arreplegar-lo en aqueix mateix Negociat

(Pavelló d'Alumnat, edifici 21).

Correu electrònic: titols@ua.es

Telèfon: 965 90 9344

Quant costa?

Durant el curs 2013/14, la taxa del SET és 35,14 €, segons el Decret de Taxes de la Generalitat Valenciana.

L'aplicació dels diversos descomptes solament serà aplicable si es justifica degudament i presentant la documentació en vigor:

• Família Nombrosa General (50%). Has de presentar original i fotocòpia, per al seu acarament, del títol actualitzat de família nombrosa.
  • Família Nombrosa Especial (100%). Has de presentar original i fotocòpia, per al seu acarament, del títol actualitzat de família nombrosa.
  • Discapacitat igual o superior al 33% (100%). Has de presentar certificació de tal circumstància i fotocòpia per al seu acarament.
  • Víctima de bandes armades i elements terroristes (100%). Has de presentar original i fotocòpia, per al seu acarament, del document que acredite tal situació o, en cas de ser fill/a de la persona reconeguda com a víctima, llibre de família i l'última declaració de l'IRPF dels pares.

Normativa Acadèmica