trasllat d'expedient per a simultanejar

S'entén per simultaneïtat d'estudis la possibilitat que té l'estudiant de cursar dos o més titulacions universitàries oficials al mateix temps, ja siga en la mateixa o en diferent universitat.

Seguint la Instrucció del Vicerectorat d'Estudiants de la Universitat d'Alacant (25/10/2012):

La simultaneïtat entre estudis oficials s'autoritza sempre que l'alumnat complisca amb els requisits d'accés i adjudicació de places vigents i aplicables en aquesta universitat per a cada curs acadèmic.
En qualsevol cas, als estudiants que simultanegen estudis oficials se'ls aplicarà la Norma de Permanència i Continuació d'Estudis en tots els estudis dels quals es matriculen

• Si ja aquestes cursant un estudi oficial en aquesta o una altra universitat i desitges simultanejar amb un altre estudi de la Facultat de Dret, una vegada admès/a només és necessari que ens sol·licites una carta d'admissió per simultaneïtat perquè la presents en el teu Centre d'origen i pagues el trasllat d'expedient. Aquest realitzarà el trasllat sense tancar el teu expedient. Per a sol·licitar-la emplena aquest formulari, indicant en assumpte: simultaneïtat.
  • Els estudiants que desitgen simultanejar estudis des del seu inici en la Universitat d'Alacant, hauran d'obtenir plaça en ambdues titulacions. En matricular-se, l'estudiants haurà de sol·licitar la simultaneïtat expressament en els Centres corresponents. En l'expedient acadèmic que s'òbriga en cada titulació es farà constar tal circumstància.
  • En qualsevol cas la matrícula es considerarà condicional mentre no aportacions el resguard d'haver abonat les taxes de trasllat i no es reba la Certificació Acadèmica Oficial de la teua univesidad d'origen, en la qual necessàriament es farà constar els extrems relatius al teu ingrés en la Universitat.
  • Si ja eres alumne de la Universitat d'Alacant i vols simultanejar amb un estudi d'una altra universitat has de posar-te en contacte amb aqueixa universitat per a informar-te sobre els seus requisits. Hauràs de portar una carta d'admissió que especifique clarament que t'han admès per simultaneïtat perquè fem el trasllat sense tancar el teu expedient i pugues cursar els dos estudis alhora.
  • No es pot simultanejar una titulació de Grau amb els estudis de l'anterior sistema educatiu universitari que han donat origen a aquesta titulació de Grau.