sobre virtual de matrícula del master en gestió administrativa

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE PER A MATRICULAR-TE:

• Documents necessaris per a la matrícula: imprès

Tota la documentació necessària has de presentar-la en la secretaria de la Facultat en què estigues matriculat/a, abans de finalitzar els següents terminis màxims:

Estudiants que es matriculen en el mes de juny i juliol: 6 de setembre de 2019

Estudiants que es matriculen en el mes de setembre: 3 d'octubre de 2019

Estudiants que es matriculen en el mes d'octubre: 15 de novembre de 2019

•        Estudiants que accedeixen amb un títol espanyol: El Treball Fi de Màster s'adjudica per ordre de nota de la titulació que li dóna accés. A fi de poder assignar les diferents línies d'investigación per ordre estricte de nota l'alumnat haurà d'aportar en secretaria certificació amb les notes de la titulació d'accés. Si no s'aporta el certificat amb la nota mitjana, se li qualificarà amb la nota mínima d'accés (5).
  • Estudiants que accedeixen amb un títol estranger: A l'efecte de poder presentar-se a un procés de concurrència competitiva l'alumnat que aporte l'equivalència facilitada pel Servei de Càlcul de Notes Mitjanes d'estudis universitaris realitzats en l'estranger d'ANECA serà qualificat d'acord amb la mateixa. Si no es presenta en els terminis establits, se li qualificarà amb la nota mínima d'accés (5).

DOCUMENTACIÓ IMPORTANT DEL CENTRE

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA AMB SERVEIS DE LA UNIVERSITAT: